Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

WYCIECZKA DO KRAKOWA

W jesienny poranek w dniu 06.09.2010 wyruszyliśmy autokarem do Krakowa. Pierwszym punktem naszej wycieczki było Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach, gdzie najpierw uczestniczyliśmy we mszy świętej, a później udaliśmy się do kaplicy z wieczystą adoracją. Zwiedzaliśmy wystawę i kaplice znajdujące się pod sanktuarium. Co odważniejsi mogli wjechać lub wejść na wieżę widokową, z której można było podziwiać panoramę Krakowa
i okolic. Nie zapomnieliśmy o kościółku klasztornym z cudownym wizerunkiem Jezusa Miłosiernego oraz relikwiami świętej Faustyny. Po uczcie duchowej udaliśmy się na obiad. Po posiłku chętni mogli zaopatrzyć się w pamiątki. Ze wzgórza łagiewnickiego wyruszyliśmy w stronę wzgórza wawelskiego. Pierwszym punktem wizyty na Wawelu było zejście do krypty, gdzie pochowana jest para prezydencka i marszałek Piłsudzki. Następnie udaliśmy się do Katedry Wawelskiej. Na koniec naszej wycieczki chętni udali się do Smoczej Jamy. Późnym popołudniem wróciliśmy do Żegociny.