Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

TRZYDNIOWY WYJAZD DO SĄCZA

W dniach od 09.06.2014-11.06.2014 po raz drugi wzięliśmy udział w II Sądeckim Festiwalu  Osób Niepełnosprawnych. Pierwszy dzień rozpoczną się zwiedzaniem Parku  Etnograficznego i Miasteczka Galicyjskiego po czym  wzięliśmy udział w konkursie na najpiękniejsze stoisko kiermaszowe, uczestniczyliśmy w  warsztatach garncarskim, oraz tworzenia kwiatów z bibuły. Po  oficjalnym otwarciu Festiwalu odbył się  występ zespołu „ TURNIOKI”.

Kolejny dzień Festiwalu zaczął się na dziedzińcu Klasztoru Sióstr Klarysek w Starym Sączu gdzie zwiedzaliśmy Dom św. Kingi. Główną  atrakcją był korowód historycznych postaci który przeszedł ulicami  starego miasta do rynku Starego Sącza po którym nastąpiły wybory najciekawszego stroju historycznego. Następnie udaliśmy się pod Ołtarz Papieski gdzie rozpoczną się plener malarski. W konkursie tym zdobyliśmy pierwsze miejsce za portret św. Kingi. Dzień  drugi zakończył się pokazem zdalnie sterowanych modeli łatających.

Ostatniego dnia byliśmy w Miasteczku Rowerowym  gdzie wzięliśmy udział w wielu konkurencjach sportowych m.in. przeciąganie liny, rzut woreczkami do celu, rzut piłką lekarską-  w tej konkurencji drugie miejsce zajęła Pani Danuta, ławeczka szwedzka i inne.  Atrakcją trzeciego dnia był pokaz ratownictwa medycznego przygotowany przez Pogotowie Ratunkowe  z Nowego Sącza oraz przelot samolotów z Aeroklubu Podhalańskiego w Łososinie Dolnej. Po  rozdaniu nagród odbyło się oficjalne zakończenie Festiwalu.

Dziękujemy organizatorom za możliwość uczestniczenia w tak wspaniałej imprezie, już nie możemy  się doczekać kolejnego Festiwalu.