Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

WYCIECZKA DO KRAKOWA

W dniu 7 sierpnia pojechaliśmy autokarem na wycieczkę do Ogrodu Zoologicznego w Krakowie oraz do Łagiewnik. W dzień wyjazdu od rana w ŚDS-ie trwały przygotowania do wyjazdu, uczestnicy wraz z terapeutami przygotowali na drogę kanapki oraz napoje. Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie krakowskiego Ogrodu Zoologicznego. Będąc już na miejscu przed wejściem do ZOO zatrzymaliśmy się na pobliskich ławeczkach aby coś zjeść i napić się. Następnie wzmocnieni po śniadaniu zwiedzaliśmy ZOO. Uczestnicy z wielką ciekawością oglądali okazy. Zobaczyliśmy wiele gatunków zwierząt, na każdej z klatek była zamieszczona informacja na temat danego zwierzęcia. Dużym zainteresowaniem cieszyły się słonie oraz małpy. Drugim punktem wycieczki było Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach. Gdy dojechaliśmy na miejsce udaliśmy się do kafejki gdzie zjedliśmy smaczny obiad i nabraliśmy sił na dalsze zwiedzanie. Następnie udaliśmy się do przyklasztornej kaplicy Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia. Część grupy uczestniczyła w Koronce do Bożego Miłosierdzia. Przed kaplicą zrobiliśmy wspólne pamiątkowe zdjęcie. Potem poszliśmy do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. Byliśmy na Mszy Świętej, gdzie mieliśmy dużo czasu na modlitwę . Po mszy zwiedzaliśmy sanktuarium, kaplice jakie się tam znajdują. Była okazja, aby wyjechać na wierze widokową. Następnie mieliśmy chwilkę czasu aby kupić pamiątki. Potem udaliśmy się do autokaru, wróciliśmy późnym popołudniem i oglądać przepiękną panoramę miasta. Wszyscy byli zachwyceni wycieczką . Było to widać po uśmiechu na twarzy i zadowoleniu mimo zmęczenia. Uczestnicy nie tylko świetnie się bawili ale poznali ciekawe miejsca, a także mieli możliwość na chwilkę zadumy i refleksji religijnej.